Pomoc

Spis treści
 
Step0
1) Logowanie. Należy zalogować się lub założyć nowe konto w sklepie. Warunkiem założenia nowego konta jest wypełnienie wszystkich wymaganych pól w zakładce nowe konto - podczas rejestracji należy podać aktualny adres oraz nr telefonu, gdyż będzie on podstawą do weryfikacji składanych zamówień. Osoba korzystająca ze sklepu musi mieć skończone 14 lat lub pisemną zgodę rodziców. Pola do zakładania nowego konta oraz logowanie znajdują się z prawej strony, w górnej części sklepu.
Step1
2) Zakupy. Na górze znajduje się menu, gdzie wybieramy daną kategorię - podkategorię - produkt. Po wybraniu produktu należy umieścić go w koszyku - w tym celu należy kliknąć na zielony guzik z koszykiem znajdujący się obok produktu. Jeżeli produkt posiada różne kolory lub rozmiary przed włożeniem go do koszyka należy wybrać interesujący nas rozmiar, kolor etc. Po kliknięciu na koszyk widzimy status naszego zamówienia - możemy kontynuować zakupy, aktualizować koszyk lub skończyć zakupy klikając na "zamów". Po kliknięciu na guzik zamówienia znajdujemy się w zakładce gdzie podany jest nasz adres wysyłki, który możemy zmienić gdy chcemy wysłać paczkę na inny adres niż podaliśmy przy zakładaniu konta użytkownika. W dolnej części możemy dodać komentarz do zamówienia (np: proszę o naklejki), po kliknięciu zamów widzimy potwierdzenie naszego zamówienia z adresem wysyłki i sumą zamówienia. Gdy wszystko się zgadza klikamy "potwierdź" i już nasze zamówienie jest gotowe do wysyłki.

Min kwota zamówienia wynosi 39 zł
Step3
    3) Płatność. Za zamówiony towar płacą Państwo przy odbiorze. Do sumy zamówionego towaru doliczana jest opłata za przesyłkę.
W przypadku zamówień powyżej 100 zł opłata za przesyłkę jest FREE i wynosi 0 zł
Step4
4) Potwierdzenie zamówienia. Po złożeniu zamówienia nasz pracownik skontaktuje się z Państwem w celu potwierdzenia złożenia zamówienia i ustalenia czy wszystkie zamówione rzeczy są aktualnie na stanie. Przesyłka dotrze do Państwa w przeciągu kilku dni, aczkolwiek z przyczyn od nas niezależnych może się ona przedłużyć lecz nie dłużej niż 14 dni. Przeważnie paczka dociera w przeciągu 2-3 dni od momentu wysłania.
Step5
5) Reklamacje, zwroty. Wszystkie towary w sklepie internetowym Monument objęte są gwarancją producenta lub importera. Jeżeli towar nie został używany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu istnieje możliwość zwrotu towaru w przeciągu 14 dniu od daty doręczenia przesyłki. W tym celu należy wypełnić formularz zwrotu towaru, dołączyć do niego paragon zakupu i wysłać paczkę na swój koszt na adres podany w zakładce kontakt . Suma zwrotu będzie się równać kwocie widniejącej na paragonie zakupu towaru. W przypadku zamówień powyżej 250 od kwoty zwrotu odliczamy koszt przesyłki. Prosimy nie wysyłać towaru za pobraniem, gdyż takie paczki nie będą przyjmowane przez naszych pracowników. W formularzu określają państwo czy towar ma być wymieniony na inny czy też kwota będzie przelana na Państwa konto lub przekazana przez przekaz pocztowy. W ramach gwarancji mogą Państwo oczekiwać usunięcia usterek lub wymiany towaru na nowy w przeciągu 21 dni od daty otrzymania towaru. Do tego okresu doliczony jest czas na wysyłkę naprawionego lub wymienionego towaru. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.
Stwierdzenie w sprzęcie ingerencji osoby nieupoważnionej powoduje utratę gwarancji. Również w tym przypadku należy wypełnić formularz zwrotu towaru.

Wszelkie informacje na temat zwrotów, gwarancji, reklamacji itp prosimy kierować pod e-mail: poczta@monument.pl lub https://www.facebook.com/monument.skateshop - Facebook Messenger (tutaj odpowiemy najszybciej) .



Dziękujemy za wybór naszego sklepu! Z dnia na dzień będziemy starali się
aby zakupy były dla Ciebie jeszcze większą przyjemnością!

Załoga sklepu internetowego www.monument.pl

pixel